Nový produkt-úspora 30%.

BUĎTE CHYTŘÍ A DOSTÁVEJTE ZPĚT PENÍZE, KTERÉ UTRÁCÍTE

Od 1.8.2009 byl spuštěn unikátní nákupní systém provozovaný firmou    ACRUS a.s. Tento nákupní systém umožňuje každému klientovi získat zpětnou náhradu ze svých nákupů ve výši 30%. Jedná se o veškeré nákupy, které realizujete pro sebe a svou rodinu včetně plateb za energie a služby jako jsou voda, plyn a elektřina, nájem za bydlení, platba za podnájem, hypotéka, leasing, bankovní a nebankovní úvěry,  apod.

Jak je to možné?

Je vybudována a stále se buduje co nejširší síť obchodních partnerů u kterých zákazníci nakupují. Za to, že své peníze utrácíejí u toho či onoho obchodního partnera firma tomuto partnerovi účtuje určitou provizi dle smluvního vztahu. Aby motivovali klienty utrácet své peníze u obchodních partnerů - dělí se firma o zisk z provizí se zákazníky a tím se jejich nákupy zpětně zlevňují. 

Zákazníci se nijak neomezují ani se jim nic nenařizuje.  Jako např.  nakupovat předem poukázky, šeky, nebo chodit nakupovat do určených prodejen a podobně. Spousta lidí v těchto krocích vidí možnost podvodu a nebo zneužití.  

Proto je  zvolena jednodušší a bezpečná cesta. 

Choďte dál nakupovat tak jako doposud a pouze schovejte své účtenky za nákupy a platby. Ty odešlete, případně jejich kopie firmě. Na každé účtence je identifikace prodejce a ta je schopna na základě vytvořených smluvních vztahů u toho či onoho partnera doložit jaký tam zákazníci udělali obrat a jakou provizi za tento obrat mohou účtovat.

Téměř každá rodina potřebuje pro své fungování (bydlení, strava, oblečení, PHM, zábava) ročně okolo dvěstětisíc Kč. To nejsou určitě pro mnohé malé peníze, ale zaplatit je musíme skoro všichni. Někdo více a někdo méně. Již dnes existují určité systémy, které evidují Vaše nákupy a potom Vám zpětně převádějí peníze např. do Vašich penzijních programů a pod. jedná se o slevy v řádu 1% až několika procent. Jedná se pouze a výhradně jen o Váš obrat, který jste vytvořili ze svých utracených peněz u vybraných partnerů. 

Položte si otázku 

Domníváte se, že jste schopni doložit některému z obchodníků či řetězců, čerpací stanici, a nebo distributorovi el. energie,  že jste doposud u nich utratili v řádu několika desítek a nebo set tisíc korun - aby Vám vyplatili nějakou slevu za tento obrat - tzv. obratový bonus? Pokud si odpovíte že "ASI TĚŽKO" -  máte jistě pravdu. 

A myslíte si, že je to utopie? 

NENÍ 

FIRMA VÍ JAK NA TO 

V MNOŽSTVÍ JE VELKÁ SÍLA - JEDNOTLIVEC SÁM TOHO MOC NEZMŮŽE 

Pro klienty jsou důležité dva faktory:

1. Vlastní obrat   

2. Skupinový obrat 

1. Vlastní obrat 

Zde se firma chová trochu více sociálně, ale má to svůj smysl. Pro některé klienty není problém utratit za měsíc cca 50 000,-Kč a pro někoho je problém zaplatit i 10 000,-Kč za měsíc. Tak, aby bylo  zamezeno v systému  evidence nákupů disproporcím a nekontrolovaným výkyvům, je udělano určité omezení, které staví všechny klienty na stejnou úroveň. Každý klient v systému má k dispozici nákupní rámec ve výši 5 x 10 000,-Kč, které si každý otvírá složením vratné jistiny ve výši 5 000,-Kč, nebo 2.tisíce.  Tato jistina se vrací klientovi zpět, tak jak postupně dokladuje své nákupy a jak se zvětšuje jeho skupinový obrat. Každý dokladuje svou útratu postupně účtenkami, fakturami, platbami kartou apod. až do té doby dokud nedoloží celých 50 000,-Kč - čímž vyčerpá tento rámec. Časově není doba vyčerpání přiděleného rámce nijak omezena.  V tom okamžiku, kdy první rámec je vyčerpán, Vám systém nabídne další nákupní rámec ve stejné výši 5 x 10 000,-Kč a tak se to neustále opakuje.

Vratá záloha je v r a t n á, a může se o ni kdykoliv požádat, ale tím  se ukončí  spolupráce s firmou, ale proč to udělat?  

Zkuste se zamyslet 

Vždyť platit za jídlo, bydlení, energie a služby musíme denně a nebo minimálně každý měsíc, bez ohledu na to zda chceme a nebo ne. Takto činíme dnes a denně 

VŠICHNI 

2. Skupinový obrat - ta největší síla

Jedná se o celkový obrat Váš - Vašich klientů, které jste doporučili a samozřejmě celé firmy. V tomto  systému se nevyplácí provize za získaného klienta - nejsou zde žádné vstupní poplatky, ale vyplácí se podíl na skupinovém obratu, který se pohybuje až do výše 30% z Vašich utracených peněz. Jedná se o tzv. obratový bonus, který je vyplácen zpětně po uskutečněném obratu.

Chcete pravidelně každý měsíc pobírat zpětnou náhradu? 

Záleží samozřejmě na Vašich útratách a hlavně také na Vaší aktivitě -  kolik jste schopni doporučit klientů v okruhu svých známých. Ti přece také nakupují, stejně jako Vy.....tak proč jim to nedoporučit?

Kolik je potřeba klientů? 

Minimálně Vám stačí 2 klienti, tak aby se Vám vytvářel skupinový obrat, který Vám bude již přinášet zajímavé zpětné náhrady.

 

Lze předpokládat pravidelně příjem zpětných náhrad ? 

Ano - Doporučíte-li  pouze 6 Vašich známých, kteří budou chtít také zlevnit své nákupy. Bude Vaše zpětná náhrada cca 15 000,-Kč za měsíc i více. Jedná se již o stabilní výplatu zpětných náhrad a neustále se opakuje. 

Firma nabízí nadstandardní příjmy pro aktivníspolupracovníky a navíc firemní bonusy... 

Otázka pro pesimisty 

Kdy to skončí? 

NIKDY - to by museli všichni přestat platit za své nákupy

(zkuste přestat platit za jídlo, elektřinu, plyn, telefony atd.) 

Myslím si, že tento systém evidence nákupů se vyplatí každému klientovi, jen je potřeba občas překročit vlastní stín

Vždyť ať tady budete a nebo ne   

   STEJNĚ VŠICHNI BUDOU STÁLE  NAKUPOVAT

  

www.acrus.cz, mé ID 8624, nezapomeňte uvést do smlouvy, pokud půjdete na prezentaci a rozhodnete se udělat správnou věc.Kde se konají je na výše uvedených webovkách.